پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228890
سومين جشنواره مد و لباس ايراني-اسلامي در چهارمحال و بختياري برگزار مي‌شود
تاریخ انتشار : 1396/09/26 10:51:26
نمایش : 1572
مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري گفت: سومين جشنواره مد و لباس اسلامي-ايراني در چهارمحال و بختياري برگزار مي‌شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، جواد کارگران مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ با اشاره به برگزاري سومين جشنواره مد و لباس اسلامي-ايراني در چهارمحال و بختياري اظهار کرد: هدف از برگزاري اين جشنواره کشف استعدادها و خلاقيت نو در طراحي لباس (مرتبط با پوشاک اسلامي- ايراني)، ايجاد بستر مناسب جهت به نمايش گذاشتن الگوها و طرح‌ها و زمينه‌سازي جهت کارآفريني و هدايت طراحان براي احداث کارگاه‌هاي توليد پوشاک در مکان‌هاي عمومي است.

وي از برگزاري اين جشنواره در دو بخش اصلي و فرعي خبر داد و گفت: بخش اصلي شامل طراحي و دوخت مانتو اجتماع با سرپوش مناسب (شال و مقنعه) و طراحي و دوخت مانتو مجلسي با سرپوش مناسب (شال و روسري) است و بخش فرعي شامل ارائه کيف و کفش جهت نمايش و ارائه لباس محلي جهت نمايش است.

کارگران اضافه کرد: شرکت در جشنواره مد و لباس استاني براي کليه طراحان، خياطان، توليدکنندگان، دانشجويان و فرهيختگان آزاد است

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري يادآور شد: مانتوهاي ارائه شده در مسابقه بايد ابداعي، ابتکاري و مطابق با موازين اسلامي و فرهنگ و هويت ايراني باشند و همچنين کليه طرح‌ها بايستي به‌صورت دوخت کامل و نوار ارائه شوند.

وي با بيان اينکه مهلت ارسال آثار به دبيرخانه جشنواره تا پانزدهم بهمن‌ماه است افزود: به نفرات برتر شرکت‌کننده در جشنواره جوايز نقدي اهدا و همچنين به تمامي شرکت‌کنندگان گواهي شرکت تعلق مي‌گيرد.

کارگران در انتها گفت: علاقه‌مندان مي‌توانند آثار خود را به دبيرخانه جشنواره واقع در تقاطع بلوار آيت‌الله کاشاني و فارابي، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري ارسال کنند.

انتهاي پيام/1026ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html